Zgromadzenie Ogólne Rad Seniorów 23 – Komunikat II

WAŻNE INFORMACJE ORGANIZACYJNE – KOMUNIKAT II

Szanowni Państwo 

uprzejmie prosimy o zapoznanie się  z zasadami  organizacyjnymi, niezbędnymi do sprawnego przebiegu naszej konferencji „Zgromadzenie Ogólne Rad Seniorów”.

  1. (Otrzymujesz tę informację bo zostałeś wpisany na listę do Sejmu jako uczestnik Zgromadzenia Ogólnego Rad Seniorów.) 
  2. Lista uczestników zostanie przekazana do Kancelarii Sejmu  RP i jedynie ta lista oraz dowód tożsamości jest podstawą wejścia na teren Parlamentu.   Osoby nie figurujące na liście, niestety nie będą mogły uczestniczyć w konferencji.
  3. Uczestnicy będą wpuszczani na teren Sejmu po okazaniu dowodu osobistego /paszportu. Prosimy w miarę możliwości o wcześniejsze przybycie do Sejmu aby przeciwdziałać kolejce (wejście możliwe od 9.00) . Zawsze warto zrobić pamiątkowe zdjęcie-poznać nowe osoby i porozmawiać w kuluarach. Zgłoszenia przyjęliśmy od ponad 200 osób.
  4. Obrady będą transmitowane on line w Internecie, a później dostępne będą w wersjach archiwalnych.
  5. Osoby, które przesłały zgłoszenie w terminie i nie otrzymały żadnej wiadomości, proszone są o pilny kontakt telefoniczny 5 czerwca pod numerem 509 830 267,  aby wyeliminować ewentualne nieścisłości. 
  6. Prosimy, aby uczestnicy konferencji przebywający na terenie Sejmu RP stosowali  się do zaleceń sanitarnych i organizacyjnych Sejmu, Organizatora i Straży Marszałkowskiej, w tym   poddawali  się kontroli bezpieczeństwa  i kontroli sanitarnej.
  7. Uczestnicy wchodzą do gmachu Sejmu RP od ul. Wiejskiej 6/8 od godz. 9.00 przechodzą do wejścia głównego do Sejmu i po kontroli bezpieczeństwa kierują się do recepcji konferencji w celu popisania listy.
  8. Prosimy nie przywozić nieuzgodnionych wcześniej wydawnictw, folderów, ulotek, reklam itp. materiałów wizualnych bowiem ich kolportowanie na terenie Parlamentu bez wcześniejszego uzgodnienia i odprawy bezpieczeństwa oraz kontroli sanitarnej jest  niemozliwe. Ostre przedmioty, butelki z płynami także będą odbierane do depozytu.
  9. Prosimy o zajmowanie miejsc na Sali obrad do godziny 10.25. Obrady zaczynamy punktualnie o godzinie 10.30.
  10. W nagłych przypadkach losowych uniemożliwiających udział osoby akredytowanej w sesji  prosimy o niezwłoczne powiadomienie SMS-em pod numer   509 830 267.
  11. Nie zapewniamy możliwości parkowania pod Sejmem.
  12. Wyżywienie. Zapewniamy kawę herbatę, ciasto , owoce.
  13. Delegacje: Podczas rozmów wiele razy padło zapytanie o podstemplowanie delegacji. Przy recepcji będzie można zostawić taki dokument. Ponieważ spodziewamy się sporej liczby tych dokumentów’ to będą one podstemplowane zbiorczo przez uprawnionego pracownika i gotowe do odbioru pod koniec wydarzenia (ew. po przerwie )
  14. Obsługę informacyjno-medialną, fotograficzną, wykonują wyłącznie pracownicy Kancelarii Sejmu oraz upoważniony fotograf OPOWRS.
  15. Zgodę na upublicznienie wizerunku osób uczestniczących w sesji wyraziliście Państwo w zgłoszeniu. Jeśli uczestnik zmienił zdanie i nie wyraża zgody na upublicznienie swojego wizerunku do celów dokumentacyjnych, mediów społecznościowych i późniejszych wydawnictw OPOWRS, nie może uczestniczyć w konferencji. Po konferencji, wszelkie materiały, łącznie ze stenogramem z sesji, będą udostępnione uczestnikom, mediom i wydawnictwom senioralnym.
  16. Organizator nie zwraca kosztów podróży i nie zapewnia miejsc parkingowych na terenie Sejmu. Ze względu na trwające remonty, parkowanie wokoło Sejmu jest utrudnione  .

Propozycje poza programem:

  • Kuluary i konsultacje eksperckie: Jeśli po  wydarzenia odkryjecie, że chcecie jeszcze porozmawiać, to zapraszamy na kuluarowe rozmowy – przedstawiciele organizatorów będą  do Waszej dyspozycji do 16.00 w  sali Kolumnowej .  
  • Spacer po Sejmie – możliwy jest dla 40 chętnych osób po zakończeniu konferencji   ( około 30 minut  ) -decyduje kolejność zgłoszeń zadeklaruj odpowiadając na tego maila np. „SEJM  dwie osoby ” Zwiedzani dostępne tylko dla osób spoza Mazowsza  i Warszawy.

Informacje praktyczne dotyczące dojazdu.

Warto to wziąć pod uwagę przy okazji planowania czasu dojazdu i szukania miejsca parkingowego oddalonego od miejsca wydarzenia. W łatwy sposób dojedziesz na wydarzenie komunikacją publiczną (tramwaj, metro). Przy planowaniu podróży polecamy aplikację https://jakdojade.pl/

Dojazd z Dworca Centralnego do Sejmu, każdym tramwajem jadącym w kierunku Pragi, wysiąść na 3-cim przystanku od dworca „Rondo Charlesa de Gaulle`a”, lub autobus 107, dalej 400 m pieszo.  Z Dworca Gdańskiego autobus 116,118,159,166. Dojazd z Metra Wilanowska autobus 217,166 ( uwaga!  tam jest Parking P+R). 

Dla wszystkich środków komunikacji przystanek docelowy:  Pl. Trzech Krzyży.

Zapraszamy 12. czerwca, Warszawa, Sejm R.P.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *